Måndag


Partille har tagit selfies till en ny nivå med ytterligare en spegel i instruktörsrummet. Här inne är det heller inte ovanligt med ovan där någon kollega övar koreografi antingen mentalt eller både och. Med nya året fick jag som vanligt extra många deltagare idag, följdaktligen många nya vilket är kul. Man blir lite extra mån att göra ett bra pass så de blir kvar och lika frälsta i denna träningsform som jag. Roligt i Partille är att de lyckats hitta en ny instruktör så att ännu ett pass kunnat läggas in i schemat! Tyvärr dock på torsdagar vilket innebär att jag inte kommer att kunna teama eller vikariera för henne. Men på min tid kan vi förhoppningsvis kunna hitta på något kul framgent.
Nästan lika tungt i kroppen idag och duktigt seg på jobbet. Man har ju förskjutit dygnet något under ledigheten så det kändes att man inte var riktigt van att kliva upp innan halv sex. Men skönt ändå att vara tillbaka med träningen och lite rutiner. Men otrevligt hur mycket närmare Göteborgsvarvet är på denna sida nyåret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0