Eftersvett


De sociala medierna flödar av vackra vintervyer nu när vi för en gångs skull har tur med både snö och solsken denna dag på västkusten. Ronja och Johan åkte till helgens andra kalas medan jag tog en liten promenad och grejade hemmavid. 
Har lite dåligt samvete för att Johan fått åka på båda kalasen men han tycker de facto det är rätt kul till skillnad från mig. Då fixar jag hellre veckohandling, tvätt och städning. Men det har också funnits tid för lite sådant här:

Hade bra med energi till dagens pass i Frölunda och tyckte det var lite extra sådant hos deltagarna också, kul! Tog mig friheten att byta två av de låtar jag gillar sämst. Tror det är tidigast till veckan man får börja byta enligt direktiven så tänjde ytte-pyttelite på det.
Två deltagare från Partille dök upp här idag, kul när de följer med! Haft en från Kållered också både hit och till Partille. Får ju ofta frågan var mer jag instruerar och mina anläggningar spretar ju verkligen över Göteborgs utkanter. 

En ny arbetsvecka närmar sig och det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0