Söndagssvett


Liten och stor. Liten fick utlopp i Kungälv medan stor fick det i Frölunda. Johan har så gott som tappat rösten och varit hemma förkyld sedan i tisdags, eller onsdags? Hm. Så jag har typ gjort de vanliga helggöromålen medan han svävat mellan liv och död. Simskolan gick bättre denna gång men hon har humörsvängningar så man kunnat misstänka pms om hon varit tio år äldre. Inga skrikutbrott utan den trumpna, sura sorten som är rätt söt i all sin frustration med armar i kors, ihopdragna ögonbryn och utskjuten underläpp. 
Jag var duktigt seg och trött innan passet men väl där är det ju så vansinnigt skönt och välbehövligt. PT-sessioner känns allt mer nödvändigt ju mer jag tänker på det. Gjorde misstaget att plöja "Modern family" lördag morgon . Ignorerade smärtan och visdomsorden för "ett avsnitt till". Väl uppe hade jag ont halva dagen. Och det där att torka sig när man gjort nummer två på toa? Nästan omöjligt både på grund av smärtan och stelheten. Gör jag inget åt detta är det torkassistent jag behöver snart och det vill jag ha ungefär lika mycket som böldpest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0