Ont det gör ont!

Japp, jag har en träningsvärk från underjorden. Det gör ont att lyfta armarna och att gå normalt sker med viljestyrka. Jag pallrade mig ändå upp i ottan och drog till gymmet. Men det var bara att inse. Springa fanns inte på världskartan. Det blev en rask halvtimmespromenad och så styltgång ned för trappona efteråt. Känner mig som ett fån där jag sniglar mig fram genom landskapen på stela ben. Om det nu brukar vara värst andra dagen är jag allvarligt orolig för morgondagens combat. Viss rörelse när man väl är igång har lindrat värken men har också erfarit att den hämmat mig. Är rädd att det blir mer det sistnämnda imorgon. Googlar mig runt och läser att det är bra att röra lätt på sig för att låta ökad blodgenomströmning påskynda läkningen. Att det inte är farligt att träna med träningsvärk. Att man ska dricka mycket vatten (typiskt) och gärna massera av förstnämd anledning. Om någon skulle så mycket som peta på mig någonstans från halsen och ned skulle jag skrika högt.
Så. Sjukt. Stört.

Kommentarer
Postat av: Anonym

😂👌👌👌 hääääärligt

2015-02-11 @ 17:23:54
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0