Hur?


Varför har inte Måns stora svettringar under armarna? Hade jag dragit på mig en sådan grå tröja hade det tagit mig ungefär tre danssteg att se lätt pinsam ut. Hur bär de sig åt? Det kan vara rosa, ljusblått, brunt eller grönt med aerobicdans alla tre minuterna igenom och nada. Inte ens en antydan till mörkare nyans. Eller ens blank överläpp. Vad är hemligheten? 

Gillade på ett sätt låten som hon i bubbelgumsrosa hår framförde. Även om hon var röstsvag och klädd yngre än sin ålder. Det såg lite åldersnojjigt ut.
Nu ska jag plugga pass, villet här i sängläget brukar innebära att jag somnar ungefär vid låt fyra.

Kommentarer
Postat av: Bintu Malm Fraser

Ja det är en väldigt bra fråga. Dom kanske har något slags inlägg under armarna :-)

2015-02-28 @ 21:59:01
URL: http://bintan.blogg.se/
Postat av: Linda

Eller bränt bort svettkörtlarna? Var gör man det? :)

2015-03-01 @ 09:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0