Darr


Ser ni hur långt ned Gulingen är? Alla femtioelva trappsteg? Kan ni föreställa er att ta sig ned på ben som är slutkörda av en skoningslös PT? Knäböj eller benböj eller vad de nu heter med skivstång på raka armar över huvudet. Jag svajade som ett rö i vinden, katastrofsvag. Varje övning han sätter mig på belyser hur klen jag är och det är irriterande. Jag som någonstans fått för mig vara hyfsat vältränad får ju tänka om rejält. Rena skämtet. Darrar i axlar och ända ner i benen. Träningsvärken lär komma med posten. Och detta har jag betalat femtusen spänn för. Femtusen. Och då hade jag ändå friskvårdsbidraget. Jäklar i min låda vad stark jag ska bli på dessa tio veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0