BC 63 kvartal


(Pre-combat)

Så har man besökt anläggningen i Krokslätts fabriker för första gången. Mindre än jag trodde men väldigt fräsch, relativt ny som den är.
Har ju hunnit kika lite på filmen innan och fått lite halvhum på releasen. Gott att nu ha den i kroppen och intrycket är rätt ok. Gillar dock inte ett nytt inslag som jag hoppas blir en engångsföreteelse: Styrka mitt i en låt. Nej tack. Avancerad sidekick tillbaka nu med en twist samt jump kick. Hupp.

Johan drog på whiskeyträff efter simskolan så Lilltjejen är nu hos farmor och farfar. Tog visst i så jag kräktes när jag uppskattade tiden så hinner åka ut och tvätta bilen innan hämtning. Glömde lägligt nog plånboken hemma så kan inte okynnesshoppa.
(Post-combat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0