Luciasvett


Vet inte riktigt vad jag föreställt mig men inte sista-minuten stress i butikerna på Frölunda torg. Jag har ju trots gran, lucia och tre ljus tända till frukostvåfflorna inte fattat att julen står för dörren. Insåg faktum när jag fick leta parkering bland andra stirriga julshoppare. Hann inte det jag tänkt och fattar inte när jag nu ska klämma in det under den knappa tid som är kvar.
Annars känns det bra att jag och Johan börjat röja i gästrummet, som hittills verkat som ett avdumpningsutrymme. Knökade Volvon full och avyttrade på återvinningcentralen. skönt! Kilovis av Ronjas gamla kläder kan komma någon annan till godo och välbehövligt utrymme frigörs.
Fixade armbandsklockan också med både nytt batteri och borttag av en länk. Inte bara mina byxor som blivit för stora utan till och med klockan hängde löst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0