Lite mör


Reebokskorna jag köpte håller inte formen. Fötterna glider omkring däri till trampdynorna känns nedslitna. Hittade ett par gamla nya skor som jag räknat bort. De är av den tunnare barfotainspirerade modellen. När jag testade dom nya fick jag ont i fötterna, inte alls bekväm med den tunna sulan. Med all löpning i bagaget har de kanske härdats eller nåt för nu kändes de rätt ok efter två pass samma eftermiddag.
Cityanläggningens sal är ingen höjdare med begränsad maxvolym pga grannarna och noll luftkonditionering. Trodde jag skulle krevera vid låt sju.
Kändes bra att kunna vikariera för Sandra som hjälp mig flera gånger i Partille men kändes sådär att två timmar senare köra en gång till i Frölunda. Liite seg i kroppen. Men väl igång gick det ju rätt bra. Fick dessutom teamhjälp av Elin som körde några låtar mot slutet, phu! Inte bra att ha sommaruppehåll!

Medan jag soenderade tid (och pengar, japp på mera shopping), hälsade A-K och Marcus på hemma. Det blev massa bus som vanligt samt blåbärs- och kantarellplockning.

Imorgon är det dags att återgå till jobbet. Även om jag lääängtar efter en egen spahelg nu har semestern ändå varit väldigt bra. Tack vare våra resor till Luleå och Stockholm. Helt klart fyra veckor över förväntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0