XC90 serverat. Wroom, wroom!

Jepp, provkörning för hela slanten pågår för fullt kommande veckor och då vi var snabba att boka fick vi också komma tidigt ut på demobanan. Har ju kört den gamla XC90 och upplevde den som ett skepp. Därför blev jag rätt överraskad av hur smidig den nya kändes. Pigga var de också, även den minsta tycker jag och även om jag är skeptisk till touchscreenen är den minimalistiska designen rätt trevlig.
Sju säten och jag med mina 173 centimeter satt helt ok där längst bak. Har man ingen sjunde person var längst bak nästintill lyxig med möjlighet att sträcka ut benen. Blev bara tre varv på banan för min del dock då åksjukan snabbt hälsade på. Kvardröjande huvudvärk nu på grund av den, men det var varven i största T8:an värda.
Med #volvomoment ska vi vinna tårta till vår grupp - med vår egna "Epic split"! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0