Vacker måndag


Johans födelsedag blev solig och vacker. Då passar det ju utmärkt att - tvätta fönster! Själv körde jag ett röj på loftet och skurade bort centimetertjockt dammlager och ett antal kattspyor. Vi är inte där uppe så ofta.
Skulle ha kört min combat i Partille som vanligt, men då Johan planerat GAIS-match utan att någon av oss reflekterat över konflikten försökte jag dagen till ära fixa vikarie. Underbara Sandra tog den så det löste sig.
(Vackre Brorsan)

När solen nu ligger på blir det snabbt varmt i huset. Ställde upp dörren och lät Lilla Grå springa ut för första gången sedan vi fick tillbaka henne. Kände mig rätt trygg i det och mycket riktigt kom hon snabbt tillbaka. Gick ut och in några gånger, och in i grannens garage. Men ligger nu och halvsnarkar vid min sida. Jupp, har gått och lagt mig, duktigt trött i ögat.
(Tolerant Liten Grå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0