Scenhäng


Så var denna helgen snart slut. Mycket
lökande idag samt liten promenad till lekplatsen med Lilltjejen medan Johan kurerade sig hemmavid.
Med hela tre vilodagar var det skönt att köra ordentligt igen. Hade så mycket uppdämd energi att jag körde två extra powerlåter efteråt.
Rejält tapp med folk men kul grej att det var lika många killar som tjejer, fem vardera så jag ställde dom lite mot varandra. Dessutom hade de också placerat sig på var sin sida i salen.
Blir alltid nojjig nuförtiden när jag ska skriva de, dom eller dem. Med de hysteriska flödena man sett har jag fortfarande inte fattat när man ska ha vad. Går på magkänsla och hoppas ingen nitisk får krupp av mina felval. 
Imorgon är det ny arbetsvecka och börjar med kurs hela måndagen. Retorik, vad nu den kan erbjuda. Ser nästan alltid fram emot måndagarna. Antingen har jag riktigt tråkiga helger eller också väldigt roligt jobb. Fast visst är det onekligen skönt, ibland i alla fall att lämna jobbet på fredagen.
Fick under påskhelgen frågan från två olika håll vad jag egentligen gör på mitt jobb. Ehm, tja. Får återkomma om det när jag har tänkt ut en snajsig beskrivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0