Vardag

 
Får ju jobba på att bryta träningsbilderna. Kör Mallorca-stass för hela slanten idag. Tightsen är supersköna, som att gå till jobbet i mysbyxor. Då till och med en modeignorant som jag erkänner att gympadojjor inte riktigt funkar med tights hittade jag också skor där nere som kanske passar bättre. Inte lika sköna som gympadojjor, men vilka andra skor är?
Sneglar ner och försöker komma förbi nojjan att de är för blanka, för stela, för "fina". För en som föredrar och bor i gympaskor tar det ett tag att vänja sig vid andra alternativ. 
Satte upp håret efter fem minuter. Det får vara någon måtta på utsvävningarna på en dag.


 
För övrigt känns det rätt ok i kroppen idag men duktigt trött. Knatade över till Lilltjejens säng då hon somnat om i vår och knödde på mig som sjutton. Missar föräldramötet på dagis för kvällens pass. Om jag fortfarande instruerar när Lilltjejen kommer upp i skolan och det är dags för utvecklingsamtal ska dom prioriteras. Hittas ingen vikarie får passet ställas in. Ikväll kan Johan gå tack vare Monica och Tomas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0