Phew!

Eftersvettas med nya releasen i högtalarna. Nu när jag kört mixen här i Frölunda kan jag börja störa hjärnan med nya koreografin fullt ut. På en vecka ska jag plugga in den. Att dessutom bygga ViPR-pass till fredag kändes mig övermäktigt så har mailat och frågat om jag kan få dröja med att köra igång det passet tills vi är tillbaka från Mallorca. Får jag inte blir det minst sagt en hjärnpressande vecka!

Fina Ida har ju fyllt 16 så det blev massa goda onyttigheter där innan vi åkte in till centrum för nya kulinariska erfarenheter. De hade hållit in på kryddorna men en svampröra som fick min tunga att skrikande springa och gömma sig hade en snäll tvåa på deras tiogradiga styrkeskala! Lite roligt med de kulturella skillnaderna men deras femåriga flicka och vår Lilltjej lekte bra ihop. Barn behöver inget språk för att leka tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0