Inspirerad och tränad


Johan påminde om Bokmässan vilkens sista dag var idag. Skulle jag inte dit? Jag hade faktiskt inte planerat det men när Johan påminde mig hur mycket jag tycker om att gå där så var förköpet snabbt gjort och jag på väg. 
Strax efter öppnandet var Parkeringen nästan full men mässhallarna fullt manövrerbara. Johan känner mig så väl. Jag älskar bokmässan. Blir så inspirerad av alla böcker, alla verk som författats och skrivlusten flammar upp på max.
Blev en bra skörd på de dryga två timmar jag var där.
Vågade mig på att köpa en hel serie utan att hört talas om den. Och till min glädje har Fredrik Backman släppt ännu en bok.

Hann sega till mig ordentligt hemma innan träningen. Aldrig roligt att känna mer för att sova när man åker men gick över förväntan. Både kroppen och koreografin höll. Får se hur stel jag känner mig imorgon.
Nu blir det dusch följt av storhandling. Visst är det nedslående hur snabbt det känns som man aldrig varit borta? I förrgår låg jag vid en pool och svettades på Mallorca juh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0