Det andra jobbet

Så blev nästa release äntligen tillgänglig för nedladdning! Ingen tid att förlora, bara att sätta sig och ladda ner och så bråka med iTunes. Och så gammelmodig som jag är vill jag också ha musiken på skiva. Passade på att bränna ner Frölundamixen då det blev lite fånigt att stå och trycka dumt på stereon i söndags ett antal gånger innan jag insåg att jag körde från fånen.
Bytt ut nästan hela första halvan.
1a. I Cry (Basslouder Remix Edit)
1b. Don't Wake Me Up (Basslouder Remix Edit) - BC56
2. Save Your Life (Warp Brothers Radio Edit) - BC31
3. Send Me An Angel (Weaver Remix) - BC 43
4. Call Me When You're Sober - BC32
5. Hymn - BC28
6. No Good (Start The Dance) - BC38
7. Raver's Paradise - BC38
8. What Hurts The Most (Al STorm Remix) - BC38
9. The Best - BC60
10. What Have You Done - BC34
 
Nya releasen verkar musikmässigt sådär, vilket jag som oftast tycker. Rejält uppmixad version av The Police låt "Every breath you take" var ett intressant inslag. Inser att det nog är dumt att mixa så många låtar samtidigt som den nya ska in men nu har jag redan börjat.
Fortfarande känningar i lårets utsida så funderar på om jag ska hoppa över morgondagens joggingtur. Samtidigt känns det som jag kommit in i en bra vana här som känns jäkligt tillfredsställande, när de väl är avklarade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0