Boost!


Vad hände där helt plötsligt? En jäkla massa energi som banne mig gav mig det lättaste passet sedan releasen.  skönt att ha kroppen med sig på det sättet!
Ändå var jag tröttare än trött denna morgon efter en Lilltjej som tassat över vid tvåtiden och pratat, knött och varit sådär mysig men ändå så jobbig som det obönhörligen blir när klockan till slut passerar tre.
Slog mig på vägen hit att jag inte varit förkyld på j-ä-t-t-e-l-ä-n-g-e nu. Lätt att tycka jämmerligt synd om sig själv när det slår till men nästa gång får jag påminna mig om hur bra jag faktiskt hade det med att vara frisk så pass länge. Fokusera på det positiva så där som de säger att man ska. Just det.
Som att detta pass bara blev grymt bra och det på söndag ska bli så mycket bättre än förra gången. Jupp, så ska det bli!
Nu dusch och hem och jobba lite. Måste tigga pengar igen imorgon bitti så kanske bra att förbereda sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0