Skyller på det...


Påsar under ögonen? Tja, höll i och för sig på att somna under gruppmötet. Två bitar tårta under eftermiddagen och en halv påse Ahlgrens Bilar var nog inte den bästa uppladdningen. Hjärnan måste ha fått sockerkollaps eller något för fann inte riktigt fokus och var liksom distraherad på något sätt. Ändå var deltagarna grymma som vanligt. Skrämmande nog har jag träningsvärk i triceps sedan igår, en tricepslåt och jag får ont. Illa. 
Kalendern som faktiskt haft lite luft sista veckorna tjocknade till denna vecka av någon anledning. Tjoff och jag var tillbaka i mötesträsket. Men nu har jag i alla fall bokstavligt talat kickstartat denna vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0