Sista gången

Troligtvis sista gången jag pickar på denna iFån. Om allt går väl återskapas allt i den tillfälliga fånen jag fått från jobbet att ha tills femmorna kommer.

Japp, gladpacken ännu på. Teknikkillen med utbytesfånen mumlade något och kollade sin fingertopp efter en dutt på min då för tillfället avplastade skärm. 
Inte så många deltagare idag men de kämpade grymt bra! Älskar när man verkligen ser hur de ger sitt yttersta.
På söndag har jag vikarie till min Frölundaklass för att vara med på LedMillskavalkad i Kållered. Pump, CX, Vive, Shabam. Combat, Balance osv i ett enda svep med två låtar vardera. Vi kör i Bröstcancerfondens färger - rosa!

(Okej, det här kan ta en stund)


Kommentarer
Postat av: Katta - Mamma till 4a o bebis i magen

kikar in :)

2014-10-17 @ 16:13:41
URL: http://kaattaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0