Bra dag

Johan drar till sin innebandy i ottan och vi tjejer morgonmyser lite innan jag kliver upp och hamnar i röjarmode. Tills han kommer hem vid halv elva rastar jag dammsugaren, tvättar, dammtorkar, plockar, viker, rensar, vattnar döende växter och röjer. Avnjuter brunch tillsammans allihopa för att sedan löka lite tills Anna-Karin och Marcus kom förbi. 

Det blev en utflykt i skogen där vi helt mot mina förväntningar hittade kantareller! Eller en form av kantareller om jag nu förstod det rätt. 
Lite fika vid Horsäcken innan vi vände hemåt igen.


Mycket bus, lek och lite mat innan rätt trötta avkommor sade hej då för denna gång. Kort därefter gjorde jag det för en blixtvisit till Ikea! Dvd-ställ var i siktet och hann precis innan de stängde. Tv-hörnan börjar bli komplett!

Kass kvalitet på bilden men blixten enda sättet för att visa Brors nya liggplats. CD-stället i ekfaner fick ge plats åt svartbrunt som tv-bänkarna.

Lite trevligare med enhetliga färger och träslag. 
Skönt soffhäng under slutspurten av en riktigt bra dag. 
Avslutar med Brorsans typiska sovstil. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0