Vintersulor på


Lite bilfix när vädret bjöd på nästan-sol. Vem kunde tro att vinterfälgarna kunde skina så efter lite kärleksfull omvårdnad?
För första gången någonsin i mina däckbytardagar spred jag min kärlek också till sommarfälgarna. Smutsen blev så chockerad att den tappade taget av ren häpnad.
Mår lite sådär som man kan göra när något är på gång i kroppen. Hoppas inte att det bryter ut. Har inte varit förkyld på över att halvår så tycker jag kan slippa ett halvår till. Minst.
Trodde därför att dagens pass skulle bli en tung historia men det gick rätt bra ändå. Håller tummarna.

Igår tog jag rygg på A-K och Marcus efter för många plättar med för mycket grädde till Lekstaden i Kungälv. Där sprang våra telningar som galningar i drygt(?) tre timmar så svetten lackade i småbarnspannorna.


Nu när eftersvetten torkat ska jag in i duschen för att sedan åka och veckohandla. Lite halvskönt att löka runt bland hyllorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0