Tidsfördriv


Åkte direkt från mentorsworkshop ute på Arken till Kållered. Trevlig konferens- och spaanläggning i märkliga omgivningar med det vackra kustbandet utsträckt från panoramafönstren å ena sidan och hamnen med sitt industriella betongmekka å den andra. Mentorsworkshop där vi alla mentees och mentorer i årets program träffas och , tja workshoppar. Jag åt åtmindstone en kaka för mycket. Men när mentorn så tog ett äpple på vägen ut gjorde jag också det. Har nog inte ätit ett äpple i sin äppleform på två år. Se därvilken inspiration mentorn är för mig, hoho!
Betat av några mail, fått några till. Hela tre bokade till dagens pass. Vad händer?
Gårdagens teamdag var riktigt trevlig och L bodde i toppenläge mitt i Kungälvs gamla delar.


Planering, riktlinjer, diskussioner, teambuilding och såklart - Bräckboden!

Vid de avslutande aktiviteterna visade jag oanade förmågor vid prickskyttet. Tvivelaktiga sådana dock i dart.


Tog på mig att tillsammans med en annan planera nästa mentorsworkshop. Varför sträcker jag upp handen när ingen annan gör det? Jag har ju inte tid! Men det sägs ju så fint att man tar sig tid och detta är något jag finner väl investerad sådan. På tisdag är det dags för min nästa mentorsträff som jag sett fram emot redan sedan förra gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0