Simulate




Idag var det simulerad arbetsmiljö för hela slanten. Senaste premium modellen V3 WoodAdelux skulle monteras längs ett obönhörligt löpande band. Fantastiskt roligt och lärorikt! Jag gillar faktiskt denna typ av arbete. Tempot och strukturen där var sak har sin plats. Notera att jag är suddig på bilderna ovan. Jag är snabbare än blixten!
 
Halsen är dock sådär och gruvade inför passet i Kållered. Men det är bara att köra på simuleringsspåret och bita ihop. Gick faktiskt över förväntan men hade det varit lika tuff koreografi som den vi körde där i somras hade det inte gått lika bra...
Nu dusch och så ut till uppvärmd Grå. Det är rätt najs det där men annars är vi inte riktigt vänner Stora Grå och jag. Den känns lite stor och synkningen till iFånen bråkar medan den fungerar finfint för Johan. Dessutom känner jag mig som en idiot där jag sitter och ger röstkommandon. Antar att det är en vanesak men har heller aldrig anammat röstkommandofunktionen till Fånen. Och det där med handbroms som en knapp? Nog knepigt att starta/stoppa med en sådan. 
Jag kanske är en smula konservativ bakåtsträvare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0