Rubbade cirklar

Fördelen med att börja jobba tidigt är som sagt möjligheten att först kunna välja plats i vårt platslösa landskap. Jag har mer eller mindre bott in mig i mitt hörn med få undantag vissa dagar. Så när jag nu kommer in innan klockan passerat 06.40 och finner mig snuvad på min plats fallerar alla möjliga cirklar. Och inte bara mina utan också dom vilka tafatt blir stående där jag nu slagit mig ned istället. Allvaret i detta är gravt, överväger anmälan till arbetsmiljöverket om sådant finns.
Som tur var får man presenter som livar upp förorättade stackars själar. Hannah som stöttar mitt vattendrickarprojekt och Stoffe som, tja känner mig. Och ja, jag har redan öppnat den.
Det kanske ser ut som jag druckit också men fyllde den inte hela vägen. Ett steg i taget. Steg ett: Vattenflaska i närheten - check.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0