Lite bara


Mycket träningsvärk, lite svettig. Det blir helt enkelt inte lika hårt när det är färre deltagare. Man kan liksom inte stå där framme och skrika på samna sätt. Passade i och för sig min ömma kropp ganska bra. Ajajaj.
Tycker jag ägnat hela dagen åt att jaga leverantörer. Betalt vill de ha men vid frågor och fakturastrul blir de närmast omöjliga att få tag på. Majoriteten är britter. Ett samband eller sammanträffande? I vilket fall är det svårt att inte känna tillfredsställelse när man till slut kommer fram till rätt person och efter oerhört vänliga och fantastiskt tydliga upprepningar får dom att inse att de faktiskt hade fel och jag hade rätt. Lite lön för mödan. Äntligen.
Ju större organisation desto mer fyrkantiga och oflexibla processer. Vi kanske inte är mycket bättre men vi är i alla fall kunder i detta fall. 
Nu ska jag stylta iväg till duschen. Tänk positivt, jag har ont i princip överallt - men inte i knäna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0