Krax

Igår hade Lilltjejen med sig egengjord modellera hem från dagis. När vi kom hem idag hittade vi en klump utanför dörren.
Jag: -Vad är det där?
R: -Play-doh.
Jag: -Och hur hamnade den där?
R: (Tittar ned, tittar på mig. Tittar ned igen och så på mig.) -Jag tror det var en älg!

Hann till Gunnilse innan jag fått till synkningen av Fånen till Stora Grå - igen. Trodde det skulle vara en engångsgrej? Fick göra om det när jag sedan skulle hem igen, från instruktörsmötet i Kållered. Efter turen i affären hittade den dock. Hm.
Från Stora Grå till den Lilla Grå som kom tillbaka idag efter nästan två veckors frånvaro. Vi får hänga på henne ett halsband med meddelande till hennes andra hem. Har inte hört talas om att steriliserade honkatter ger sig ut på långvandringar, så vart tar hon vägen?
(Tänt var det här!)

Fick besiktat Saabis också som gick igenom utan anmärkning, skönt. Redo för försäljning!
(Saabis till salu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0