Darr!


Värmde upp överkroppen med att såga några mindre björkstammar. Lätt darrig nu där jag sitter och eftersvettas.
Trimmade björkarna i trädgården genom att helt brutalt såga av nästan halva deras längd så vi till nästa år får både mer sol och mindre löv att kratta.
Lekte lite med min födelsedagspresent lövblåsen/lövsugen. Kul makapär som gjorde mycken nytta.
Bytte styrkelåten i sista minuten som jag lovat att göra. Tur man har några koreografimässigt enkla att snabbt plocka fram ur minnet. Mycket folk idag, var nog rekord sedan jag började denna söndagsklass. Imorgon är det Partilles tur, som istället gått i motsatt riktning med färre och färre deltagare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0