Blobbar

Blobbar, det nya officiella ordet för att ömsom jobba och blogga. Ungefär som att vobba. Skitbra ord.
Att gå lös en timme på sitt första riktiga löppass var som sagt kanske inte mitt smartaste drag. Framför allt med tanke på att jag har dagliga pass nu fram till och med måndag. Nu känns det svullet bakom höger knä och väster gör som sagt ont till och från i typ främre undre utsidan. Att investera i riktiga skor ska visst vara bra har jag hört, kanske något att tänka på. 
Har rätt ofta sett alla de där som står och nöter på löpbanden och mentalt skakat på huvudet. Framför allt under ljumma sommardagar och sköna kvällar. Men när det nu är så otroligt mycket lättare att låta underlaget skjuta på förstår jag fullkomligt alla dessa bandnötare.
Johan är på vallen och tränar tjejerna, nybadad Lilltjej ligger i sängen med paddan och jag, tja börjar känna mig lite trött. Faktiskt. Klockan har nu ändå hunnit bli halv nio. Det är väl en ok tid att gå och lägga sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0