Najs


Svettas lite där jag sitter och pustar ut! Har sedan fototillfället hunnit bli en mindre sjö med stadigt tillflöde från mitt hår. Fascinerande.
Borde kanske investera i några nya shorts. Mina två alternativ har ju hängt med ett tag nu.
Slarvade bort fokus i början av uppvärmningen. Som tur var kortvarigt. Bra med folk idag, generellt kan det vara lite sådär på bokningen men det strömmar till när det väl är dags. Kul!
Om två veckor har vi off-site och övernattning med jobbet så jagar vikarie. Helt hopplöst! Folk svarar ju inte så efter mail blir det sms och sedan telefonerande innan andra koncept blir alternativet. Och även det är hopplöst svårt. Tycker det är så synd att inte kunna ge mina fina deltagare sin veckodos av combat.
Som sagt...
Ja, jag ska torka bort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0