Majsöndag


Min vanliga bildreportoar en söndag med lite Brorsa på ett hörn. Avbokningar ned till en enda deltagare till 3D:n som fick välja att köra eller inte. Hon ville så hon fick privat-ViPR. Vi körde sida vid sida som jag brukar om det är så få och det var riktigt kul.
Sju starka till Athletic som fick en ny utmaning att bita i. Jag måste renskriva mina fusklappar!

Blivit lite mer kroppsarbete efter en tur till Blomsterlandet där jag och Johan gick bananas. Några tusen senare och verandan har fått lite krukor och grönt. Vi är duktiga på att köpa men värdelösa på att underhålla. Får se hur länge dessa överlever. Glömde fota, sådana här sällsynta aktiviteter måste ju dokumenteras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0