Lördagsaktiviteter


Johan tog bussen till stan för sin magnetröntgen och så tog jag och Ronja Saabisen för att ansluta lagom till han var klar.
Medan hippa innerstadsmänniskor käkade frukost i solskenet tog vi en fika innan vidare färd till Arendal och Volvo Museums dag.




Efteråt var målet skoinköp på Frölunda torg. Men först lunch på Jensens Böfhouse (heter det så?). Jag var så hungrig att jag kunnat äta mina vantar om jag haft några. Mycket gott, skor hittades till tösen och även lite kläder. Hon växer ju så det knakar!
På vägen hem hann vi till Götatunneln innan hon somnade.

En lagom powernap innan hon motvilligt kom till liv igen.
Jag drog och storhandlade medan man och yrvaken hälsade på bästa dagiskompisen. Storgråtande kom hon hem då Johan fått vålda henne därifrån. 
Jordgubbar med grädde blev bra middag för undertecknad medan Ronja matar i sig makaroner och ärtor. Japp, vi är hopplösa. 

(Också trött)

Lite melodifestival får det allt bli ikväll, frågan är bara om man orkar hålla sig vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0