Jorå


Två till 3D:n och tre till Athletic. Att de ändå vill köra ser jag som ett gott tecken. Lyckades med en lätt sträckning i skinkan under 3D:n. Jätteskönt till alla utfall jag byggt många av mina block på.
Sköna är i alla fall Johans shorts som jag drog på efter dagens ärenden och behöll. Är det bra eller dåligt att kunna ha sin mans kläder? Skit samma, de är sköna.

Ärendena idag bestod av inköp av en mindre röjsåg och olja till altanen. Sådana där roliga grejer som hör till när man har hus. Visserligen är det ganska roligt att plöja runt med röjsåg. Faller också in under kategorin hyggligt kroppsarbete som får mig att må bra.
Nu blir det dusch och veckohandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0