Boost


Hade lätt kunnat lägga mig ner och somna istället för att åka till Kållered och köra combat.  trött efter allt mentalt hoppande på jobbet.
Men jag vet ju att energin kommer, och med den lyckan och glädjen som bara boostar när man har ett grymt gäng att köra med. Bytte låt fem och sex till 28:ans "Hymn", vansinnigt jobbig men bra och 33:ans "Behind the cow". Den passade bra inför nästa release då kung fu stance är med där.

Johan fick idag klart att han åker till Barcelona på söndag. Två veckor är det bara hon och jag. Samtidigt kör jag igång utbildningsblocket så förbereder mig mentalt på några än mer intensiva veckor framgent. Jag försöker boka kalendern för materialförberedelser men kallelserna poppar in från höger och vänster. Verksamheten stannar ju inte bara för att jag ska köra och förbereda utbildning. Oron och stressen pockar i magen men med rätt inställning ska det nog gå. Det måste gå helt enkelt. 
Underbara svärföräldrarna kommer ju att ställa upp massor så jag till exempel kan hålla mina pass, mina andningshål! 
Vilken människospillra jag vore utan mina kära pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0