På plats


Nästan lite dåligt samvete för att jag lämnar en kryckförsedd make med barn där hemma för att ratta till Tylösand.
Bitvis regn hela vägen ner och på plats är det gråmulet men vackert.

Borta är västkustens klippor för Laholmsbuktens sanddyner.
Fått ett sött litet rum i annexet där antagligen hela NW-styrkan kommer att husera. Förtruppen anlände strax efter mig.
Stor anläggning men ändå relativt liten spa-avdelning. Riktigt mysigt dock att sjunka ned i den varma utomhuspoolen och känna regnet mot ansiktet. Också något fler sköna vilosängar än andra ställen jag besökt. 
Märker att jag har lite svårt att koppla av , hjärnan surrar av svårgripbara tankar och jag kommer på mig själv att snegla på den lilla yogasalen bakom mig och undra om man inte kan träna lite combat koreografi där inne. Kanske de har en annan mer passande sal? Instruktörer som vi är imorgon står två träningspass på agendan, oklart vad dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0