Morgon


Nåt på gång idag då framsidans parkering är avstängd. Händer titt som tätt. Möte 07.00 här nere innan utbildningens andra dag så knep en av de tillgängliga platserna.
Lämnar solen och vandrar upp i landskapen. Denna tid är det bara att välja fritt.
Min lilla Guling!

Har jag sagt att jag är trött? Johan hoppas jag kan släppa jobbet till semestern men låter skeptisk. Förstår inte alls varför. Det blev någon timme igår ändå, efter hängmattan och badad dotter. Tvingade mig att diskutera en fråga med Johan som jag inte förstod. Ännu en sådan där sak där han och alla andra fattar direkt medan jag behöver femton upprepningar i långsamt tempo. En timme tog tog det och sedan kunde jag formulera ett svar med substans. Som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0