Hängmattan


Så var man tillbaka i inköparnas domäner och det tar inte lång tid innan man upptäcks och frågorna kommer. Det är väldigt roligt och en viss saknad infinner sig. Men nu har jag lämnat vidare detta uppdrag och fick idag sitta med som stöd och bollplank när VIT körde igång utbildningens första dag.

Bara nästa vecka innan jag går på semester och tänker på det som behöver göras. Fick ännu ett projekt i knäet igår och även om jag inte tror det lär kräva lika mycket tid som TMS gick luften ur mig litegrann. Plockade upp laptopen igår kväll, öppnade den men startade inte. Jag insåg att jag helt enkelt inte orkade. Var liksom bortkopplad, slut men kunde inte somna och supertrött när väckningen ljuder. För första gången på år snoozar jag och somnar om. Vet inte när det hände sist. Och det är samma känsla nu då jag saknar det där drivet och bara ligger här håglös. Bekvämt men håglöst.
Tror jag behöver semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0