Gaah!


Av alla dagar jag glömmer bort att lämna jobbet i tid är det då trafiken köar upp redan från Älvsborgsbron! Fem minuter innan klassens början stormar jag in på anläggningen och prick halv kör vi igång. Jag hann till och med mitt obligatoriska toabesök! Om trafiken bråkade så ska jag i alla fall vara glad att tekniken inte gjorde det.
Var så speedad att jag fruktade hjärnsläpp men fick ut det i ett grymt pass istället. Galet varmt, galen respons, galet roligt och galet jobbigt! Vansinnigt, otroligt roligt! 
(Så trött men ändå så pigg!)

Fattar inte vart denna dagen tog vägen. Hann visst slappna av mer än jag trodde ändå under helgen när jag nästan förorättat noterade alla veckans möten.
Ännu en kortvecka dock, midsommarafton på fredag. Galet!

Kommentarer
Postat av: Jenny

...hmm fast visst är midsommar NÄSTA vecka? 😉

2014-06-10 @ 06:04:50
Postat av: Linda till Jenny

Aah du har rätt! Min stresshjärna har noll koll. Phu vad skönt, några dagar till att fixa gå-bort-presenten alltså. 😄

2014-06-10 @ 06:20:21
Postat av: Jenny

Ta några djupa andetag och ta fram det norrbottniska lugnet i dig - det löser sig! :-)

2014-06-10 @ 10:21:10
Postat av: Linda

-djupandas lite-

-djupandas-

*knorr*

Jag är hungrig!

2014-06-10 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0