Underhåll

Tillbaka hemmavid har det blivit underhåll på flera fronter idag. Tvätt, gräsklippning och combat. Måste hålla igång både koreografi och kropp för att inte klappa ihop fullständigt när det är dags igen. Också kul att se andra instruktörer köra samma pass. Idag blev det Angel i Majornas solvarma sal, en anläggning där combat alltid gått väldigt bra. Vi diskuterade denna release och det tuffare tempo den har jämfört med tidigare. De tidigare har legat på genomsnittsförbränning 560-600 kalorier medan detta låg på drygt 760. Inte konstigt man känner skillnad. Och när jag nu var deltagare och inte behövde tjöta instruktioner och pepp hann jag ju faktiskt andas ordentligt och ge lite extra. Skön genomkörare!
Behöll kläderna jag klippte gräset med. Mina gamla shorts som är gränsfall till för korta vid vissa sparkar men ack vad luftigt och skönt, höhö!
Imorgon återvänder vi till Landet då en hoper släktingar till Johan ska hälsa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0