Rumpnisse

Familjen kommer tillbaka från havet. Lilltjejen har endast sin grå huvtröja på och drar lite i dess fåll för att få den längre. Hon har drattat i vattnet så hennes söta lilla rumpa kikar fram där under. Med moloken uppsyn går hon fram till mig där jag sitter vid vinbärsbusken och mumlar nedslaget: "-Jag är en nakenfis." Min lilla söttjej!

Nu sover hon uppe hos farfar eftersom vi ska pysa så pass tidigt imorgon. Vi ägnade sluttampen av kvällen åt ett nytt spel: STAX.
Riktigt kul faktiskt och säkert ännu roligare med fler deltagare.
Jag behöver en liten hylla här vid överslafen. Har ju ingenstans att lägga vare sig fånen eller paddan. Ack, ack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0