Faliure


Kan bara konstatera att detta pass kvalificerade sig till min topp sämsta någonsin. Koreografimässigt ok men orken fanns inte. Den var försvunnen, tömd i dryga fyra deciliter blod, tre veckors semester och femton paket Mums-mums. Skämdes där jag stod med mina obefintliga slag och sparkar, förmådde inte att sträcka ut ordentligt eller göra ordentliga running man. Ingen kraft bakom över huvudtaget. Instruktionerna blev de nödvändiga då jag hade fullt upp att andas och försöka  hushålla krafterna. Halvvägs blixtrade en orolig tanke att jag faktiskt inte skulle orka utan tuppa av. Rena katastrofpasset usch och fy. Förlåt Majorna. Bara att glömma och komma tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Instruktörer är också människor . Nya tag nästa ggn. Hejja dig att du ej gav upp!!!

2014-07-29 @ 23:46:30
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0