Stackars jag

Jim Carey himself hade inte kunnat grimasera värre än jag när skor skulle på fötterna denna morgon. Min av nageltrång svullna lilltå gör att Zazus beskrivning av Mufasa efter Scars uteblivna närvaro känns träffande: "Han är ilsken som en flodhäst med nageltrång!"
 
Det är ju tur man har en uppsjö av gamla träningsskor att tillgå och dessa gjorde minst ont på skalan skoninsglös till lipfärdig. En tacklad fotbollsspelare kan inte ha mera ont och parkering på handikapp för minimerat antal steg att gå känns självklar. Linkar stoiskt som en skadeskjuten hjälte och ser framför mig hur jag tappert levererar kvällens combat utan att med en min röja att amputation varit att föredra. Att något så litet kan göra så förbannat ont.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0