Frosseri och eftersvett


Lilltjejens farmors mor fyller år och firas med lunch ute på Jungman Janssons ställe vid kusten. Jag fick en hjortytterfile som smälte i munnen och bara för att Johan inte äter efterrätt tar jag hans portion också. Fullständigt onödigt och fullkomligt frosseri.

Liksom den söndagen vi frossade på Fars Hatt lämnade jag stället lätt illamående men förtröstansfull över de stundande ViPR-passen.  skönt att köra igenom kroppen på 3D:n. Vid Athletic är det ju bara stämbanden som jobbar...
Grymma Mia var tillbaka idag. Efter en magsäcksoperation ändrade hon livsstil totalt och har gått ner över femtio kilo! Och bara under månaderna hon var med på mina combatpass såg jag förändringen. Nu är hon själv instruktör fyra gånger i veckan så hennes pass krockar tyvärr med min combat. Fantastisk insats tycker jag!
(Fyra generationer)

Rösten så gott som tillbaka, bara hosta på främst kvällarna som stör. Imorgon ska jag göra bättre ifrån mig på combaten än förra veckan. Ny vecka, nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0