Vad hände?


Min utsikt just nu. Ligger och rullar på golvet för att massera min värkande kropp. Efter lunch började jag känna mig lite underlig med ont i magen och lätt illamående. Trodde det var nåt skumt med matlådan och till slut blev jag så kass att jag insåg att Combat-passet var en risk jag inte vågade ta.
Med några få timmars varsel fick jag tag på en ersättare, skyndade hem och drog på de tjocka mysbyxorna och fleecetröjan. Däckade sedan huttrande under två filtar och täcke. Nu har jag bytt ut hutter mot värk och golvrullning och termometern visar nästan trettionio grader. Jäkla skit. Jag som var så taggad till kvällens pass. Visserligen har jag gjort det mesta framför mina deltagare, men spy tänkte jag försöka låta bli.
Pulat i mig lite kräm och mår bättre. Jag avser att må som ingenting hänt imorgon och återgå till jobbet. Jäkla matlåda.


Kommentarer
Postat av: Anna W

Låter som influensan. Krya på dig!!

2014-02-10 @ 22:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0