En sådan dag...

Som sagt, gamla grejer som biter mig i ändan och nya på femtioelva olika håll gör att jag känner mig väldigt liten under den
sammanlagda mängden. Lägger massa tid på att skadekontroll och att jaga stöd och svar.
Såg fram emot att få tömma hjärnan och få ut lite frustration på Partilles combatdeltagare, men när jag skulle köra igång och inget ljud kom ur mitt headset brakade hjärnan ihop. Fick som tur var igång det med hjälp av receptionspersonal men min fokus var borta och jag misslyckades med att återta den. Har nog aldrig gjort så många missar ens under en release! Det enda jag kunde var att hålla takten, men timing och koreografi falierade å det grövsta! Till och med sista låten med sitt sista block tappade jag bort att lägga på jacks vilket medförde optimalt antiklimax i form av knuten näve mot taket - då musiken fortsatte. Bara att börja jabba igen de sista sekunderna. Blä och skit och bajs! Och nej, denna gången dömer jag inte mig själv för hårt. Det var ren och skär katastrof.
(Kläder på värmning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0