Happ


Sjukt besviken får jag vänta ännu en vecka på att testa nya joggingskorna. När Lilltjejen hostade såpass inatt och Johan har kris på jobbet fick jag stanna hemma med henne. För ovanlighetens skull så ska egentligen inte klaga. Var bara så taggad och inställd på att kliva upp 05.05. Jupp.
Till lunch är planen att Johan byter av så jag kan delta på årliga avdelningsmötet med efterföljande julbord.
(Jättetrött)

Är det för illa får jag vänta till dagens slut och bara delta i det göttaste. I vilket fall är det tacksamt med självgående Lilltjej så morsan kan jobba. Har inte många registrerade vab-dagar precis!

Kommentarer
Postat av: Anna W

ah, den där stilen känns igen vid paddtittning. ;-)

2014-12-03 @ 20:43:58
Postat av: Anna i gbg

haha...fantastiskt foto på en som är sjuk ;-)

Anna i gbg....

2014-12-04 @ 10:40:43
Postat av: Linda

Ja helt hopplöst att försöka få henne att ta det lugnt! Xo)

2014-12-05 @ 07:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0