60 och 58

Så var höstschemat igång också i Partille. Deltagarna har ännu semester av deltagarantalen att döma på passen men hade ett gött litet gäng ändå idag.
Direkt efter var det snabba puckar att byta de svettblöta kläderna till torra, hoppa i Gulingen och brumma till SATS anläggning på Torparvallen. Hade fått frågan om jag ville vara med vid Charlies licensfilmning och det ville man ju förstås!
Var ärligt lite orolig för orken med ännu en combat direkt efter men 58:an hon körde hade många bra låtar vilket jag hunnit glömma bort. Kändes förvånansvärt bra i kroppen. Dessutom minns man själv hur nervigt det var att filma så man blev extra engagerad att peppa och hänga med ordentligt.
Nu med benen uppdragna i soffan, regnet mot takfönstret och Lilla Grå intill så känns det dock rejält i de förstnämnda. Phu.

Kommentarer
Postat av: Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

tack gumman <3 oh vilka härliga inlägg du har skrivit om mig. mitt ego fick sig en boost nu hahah. Är så efter med och läsa bloggar. jävla träningsbubbla liksom. Kärlek t dig!

2014-08-28 @ 15:30:16
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0