Matbordet

Trötta ben och ett stort glas äppeljuice. Middag vore inte dumt men ORKAR inte! Tittar håglöst i kylen, magen knorrar hoppfullt men hjärnan säger BLÄ så kompromissar med juice. Vätska efter träning ska ju vara bra har jag hört.
Var är min personliga kock?!

Filmade för andra gången och utan att ännu tittat igenom lär det bli den jag skickar. Kändes generellt bättre och försökte tänka mer på tekniken. 

Efteråt blev det en tur till Allum för lite valutaväxling innan jag med ömma benhinnor kompletterade lite på Ica Maxi. Köpte jag något jag kunde tänka mig att äta till middag? Nej. Orkade inte!

Får försöka få magen att förstå att den kompenseras imorgon då jag med min lilla veterangrupp på jobbet ska ut och käka efter jobbet. Jag ska bara vikariera en ViPR Athletic i Almedal först. Heh. Egentligen 45 min men vill inte låta pojkarna pimpla för många öl medan de väntar på mig. Har ju annars så begränsade möjligheter att hjälpa till med vikariat så när jag nu hade möjlighet kunde jag inte ignorera en kollega i trångmål.

Hungrig. Mat. Uppenbara dig.
Hygglo?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0