Ännu en fredag


Försöker ju varva med någon "civil" bild emellanåt. Gillar min gammel-gammel Addidaströja. 
Gillar också min nya plats i landskapet, längst in i ett hörn! Omorganisering medförde möjligheten att byta plats och en hård men kort turnering med Mikael om platsen avgjorde. Han hade helt enkelt inte en chans i Quizkampen och Ruzzle. Glädjen över nya platsen lär dock bli kortvarig då något nytt påfund är på gång i samband med våra lokalers renovering. Jag gruvar.
"KOTP" - Kampen Om Torgils Plats!


Kommentarer
Postat av: Anna i gbg

Nu ville jag göra "tummen upp" på sista bilden, men det går ju inte i en blogg ;-)

Anna i gbg....

2013-09-20 @ 17:42:34
Postat av: Linda till Anna i gbg

Hm, nej tyvärr inte med denna bloggportal. Men en kommentar är ändå trevligare om än besvärligare ;)

2013-09-20 @ 18:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0