Woop, woop!


Grymma var vi idag i Partille! Vet inte om detta passet är jobbigare rent fysiskt eller om det är för att jag tjötar så mycket som jag är helt slut lagom till låt sju. Sexan suger verkligen musten ur mig men gillar den skarpt. Det är bara att bita ihop resterande två tempolåtar.

Jobbets nya utmaningar börjar pocka på arbetstiderna. Jag jobbar ju till 15.30 de dagar jag hämtar på dagis vilket ställer till det när möten ligger till fyra-fem. Ibland kan man kanske tänja till 16.00 men man vill ju inte heller att Lilltjejen ska få så långa dagar. Det tar dessutom 40 minuter för mig från jobbet. Och Johan har väldigt begränsade möjligheter att åka tidigare. Dilemma! Nästa vecka ligger två viktiga möten just de dagar jag har hämtning. I-landsproblem alltså.

Nu dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0