Rödöga


Har noterat att jag ofta är lika röd i ögonen efter ett pass som ett gråtmaraton. Vet inte riktigt hur man tar i med ögongloberna men det visar sig där i alla fall. Fransarna trivs inget vidare på mina klena orginaldelar och även om jag gillar vad de gjorde med mitt utseende så vete tusan om jag finner det värt att fortsätta lägga pengar på det. Dessutom saknar jag att kunna gnugga mig sådär hårt i ögonen, för att inte tala om dra undan svetten när man tränar. Blinkar som en besatt med svid i ögonen.
Vad tunn min arm ser ut? Inte snyggt! Latmannadieten fungerar tydligen men rekommenderas inte. Enbart frukost och en sketen Felix-paj är inget att träna på och var säkert anledningen till att jag under hela 3D-passet kände mig ofokuserad. Munnen och instruktionerna hängde inte med. 

Behövde dock detta innerligt. Johan tapetserade och grejade hela gårdagen så jag fick ansvara för Lilltjejen. En enda dag och jag blir helt off efteråt. Vill bara bort, in i min hamsterboll och fylla på energin igen. Har inte varit någon bra mamma idag men får försöka acceptera att jag inte är det alla gånger. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0